Coaching: Metoda care îți Schimbă Viața

Coaching: Metoda care îți schimbă viața

Servus dragul meu / draga mea! 

Azi abordăm un subiect care mie mi-a schimbat complet viața și anume coaching-ul.

 

Ce este coaching-ul?

 

Coach-ul este o persoană care este acolo total pentru tine. Nu te judecă, nu este implicat emoțional și îți pune întrebările potrivite pentru a te face să realizezi singur care este de fapt problema. Coaching-ul, practic, este total despre tine. 


De ce am ales să vorbesc despre asta??

 

Pentru că mie mi-a schimbat efectiv viața. 


Cum te ajuta mai exact coaching-ul in viata

Cum mi-a schimbat viața? 


Era prin iunie și am dat peste un program super tare de coaching gratuit de 5 ședințe. O școală de coaching împreună cu o doamnă incredibilă, au ales să ajute tinerii în a se dezvolta chiar dacă sunt mai pârliți. 


Kinga a văzut programul și a zis hai să ne băgăm. Eu cu ego-ul meu mare nu am vrut, dar  totuși am ajuns să fac cum o dorit doamna. *ca de obicei*


Ne.am înscris, am fost contactați fiecare de un coach și am început ședințele efective. La început a fost un total calvar. A lovit în subiectele pe care nu credeam că vreodată cineva le va aborda. 


Mă epuizam psihic la fiecare întâlnire deoarece, elefantul meu se lupta cu dârzenie. Să nu uităm că plângeam de numa deoarece, adânc în sufletul meu erau niște lacrimi care simțeau nevoia să iasă. 


Pe la a 4-a ședința am început să folosesc mai mult călărețul. A început chiar să-mi placă și să simt nevoia de ajutor coach-ului. Când am o problemă, pe care nu știu cum să o gestionez, programez cu ea o ședință și imediat mă rezolvă. 


Dacă tot am această ocazie, vreau să îi mulțumesc din tot sufletul meu Mihaelei, pentru că m-a suportat atâta timp. Este pur și simplu incredibilă.

 

M-a ajutat începând cu familia și traumele din copilărie până la a mă înțelege pe mine și valorile mele. Da și să nu uităm de job. 


Mama mea este un Red absolut (citește articolul surrounded by idiots) și mereu dacă nu făceam cum vroia ea, mă certa și zicea lucruri pe care nu le gândește. Nici sora mea nu este mai bună, deoarece când ea suferă toți trebuie să fim acolo să o ajutăm. 


Toate astea într-un final se adună și ajungi să te cerți pe căcaturi. Coach-ul m-a făcut să realizez cum îi pot face pe părinții să nu mă mai afecteze așa intens și să fiu o persoană mult mai calmă. 


Plus, faptul că problema la mine e că am devenit din cauza unei traume, păciuitorul familiei. Și ca și copil asta te suge de energie. Mihaela m-a ajutat să realizez și acest lucru, iar încet încetișor încep să ies din poziția aceasta de peacemaker.


Când scriu acest articol, cred că am ajuns la a 10 ședința și pur și simplu e un life saver. Faptul că reușesc să ies din familie și să pun accentul pe valorile și principiile mele și nu pe ale familiei, mă fac să mă simt cu totul altă persoană. 


Reușesc să privesc orice problemă ca o oportunitate și în sfârșit am și eu cui să mă plâng și după să-mi ofere o soluție și nu mai multe probleme. Am renăscut.

 

În final o să-ți spun cu mâna pe inimă, că un lucru mai bun ca ședințele de coaching nu cred că există. Pentru mine a fost ca un pansament pentru inimă. 


Chiar dacă ai familia perfectă, tot ajungi să ai probleme din cauza perspectivelor noastre. Știi cum se spune: un simplu lucru poate fi văzut din atâtea perspective câte persoane sunt. 


Deci îți ridic mingea la fileu să încerci și tu acestă metodă life saver. Te așteptăm cu un review și pentru blog dar și despre cum decurg ședințele de coaching și în ce fel te ajută. 


O seară cât mai minunată, un elefant cât mai calm și la cât mai multe ședințe de coaching productive. 


V-am pupat!


- Bianca


Citate despre coaching


Comentarii

Postări populare