Book Club: Screw it, let's do it! de Richard Branson


Servus dragilor! Sper că toată lumea e la fel de energică ca mine după o zi la lucru. 

Îmi place să lucrez, chiar dacă este obositor, deoarece sunt într-un mediu care mă dezvoltă. Am învățat să înjur în mod expert pe italiană, să fug de responsabilități și să realizez maximul de cafele într-o zi, dar în rest, totul este bine. Glumesc, glumesc!


Te-ai speriat un pic?? Trebuie să-ți iei un pic de timp ca să-mi înțelegi glumele realiste. Dar hai să trecem la treabă!


Azi vom vorbi despre o carte. Nu suntem addicted to books, absolut deloc :). 


Cartea se numește “Screw it, let’s do it” și a fost scrisă de Richard Branson. Sincer, am luat cartea pentru că am o slăbiciune pentru cărțile cu înjurături în titlu. Mi se pare destul de curajos să faci asta. Anyway, nu mă lua în serios că nici eu nu o fac.


Cartea asta mi-a dat un blown mind pentru că, înainte de a citi spre rușinea mea, nu știam despre Richard absolut deloc. După, cred că am un crush pe viața lui și curajul lui.


Omul acesta este incredibil. A mers aproape în jurul lumii cu balonul. Nu din prima, ci după câteva eșecuri care erau să-l omoare. Dar totuși a continuat și a reușit. Cartea este deosebită din moment ce, combină lecțiile din viața lui cu lecții importante despre viața.



Așa că pe scurt ca să nu te plictisesc, uite 9 lecții bestiale de la Richard Branson:


  • Just do it! Ai încredere în tine, crede că totul este posibil, trăiește-ți viața la maxim și nu te da niciodată bătut.


  • Have fun în drumul spre succes! Bucură-te de ceea ce faci și restul va veni de la sine! Lucrează din greu, nu pierde timp pe degeaba, gândește pozitiv și dacă nu mai găsești plăcere în ceea ce faci, treci peste.


  • Be bold (fii îndrăzneț)! Orice vis poate deveni realitate. Asigură-te că nu ai niciun regret, gândește mare și doar ocupă-te de vis. Calculează-ți riscurile, crede în tine și ține-te de promisiuni.


  • Provoacă-te! Provocările ar trebui să-ți fie bff. Există un munte mare către succes, dar trebuie să-l urcăm. Puneți obiective mari, încearcă mereu lucruri noi, încearcă fără număr.


  • Fii independent! Cel mai bun lucru este să-ți fii propriul șef și să iei ce decizii vrei. Încrede-te în tine, fugi după visele tale, dar trăiește în viața reală și lucrează împreună cu alții.


  • Trăiește momentul! Banii sunt importanți dar, doar o viață avem și aia e scurtă. Iubește viața și trăiește-o la maxim, bucură-te de orice moment, reflectează asupra vieții tale, fă fiecare secundă importantă și nu purta cu tine haina regretelor.


  • Iubește familia și prietenii! Networkingul este baza unei vieți legendare. Pune familia și echipa pe primul loc, fii loial, ține piept problemelor, realizează că banii sunt pentru a face lucrurile să meargă și alege-ți cei mai potriviți oameni și recompensează-i.


  • Oferă respect! Fii politicos și respectuos cu fiecare persoană pe care o întâlnești în viața ta. Fă mereu lucrurile care trebuie făcute, fii corect în orice decizie și asigură-ți o reputație cât mai curată.


  • Fă lucruri bune în viață! Schimbă lumea și dacă într-o părticică mică, fă o diferență si ajută-i pe alții. Nu fă rău nimănui și gândește-te mereu la cum poți să faci un bine celorlalți.


Dragul meu / draga mea, acestea au fost cele 9 lecții de la Branson. Sunt niște lecții simple, dar care au o putere impresionantă în spate.


Vă recomand să citiți cartea cu căldură, deoarece pe mine m-a trezit din adormirea jucatului la sigur. Acuma mă bucur de fiecare secundă din viață, doresc să învăț cu fiecare părticică a corpului și iubesc eșecurile.


Atât pentru azi! Apreciază că am ținut-o la subiect pentru că, dacă era după mine, scriam vreo 10 pagini. O seară incredibilă și te-am pupat!


- Bianca

Comentarii

Postări populare