Get to know us! Descoperă echipa Redu

  

Salut dragilor! 


Azi o să avem un super articol despre noi. În felul acesta sărbătorim și al 50-lea articol. Bravo nouă și mulțumim că ne sunteți alături și ne suportați! Scopul nostru e să avem un impact în viața voastră. Deci, hai să începem!



Salutare dragule! Eu sunt Kinga, studentă în anul 2 la o facultate căreia nu are rost să-i spun numele. Cel mai bun sfat pentru tine e să intri la facultate, dar să înveți din cursuri plătite, ținute de experți. 


Eu ajut mai mult cu partea artistică deoarece, am o fire creativă și e o relaxare pentru mine să editez și să pregătesc poze. În plus, eu sunt persoana care corectează articolele, a doua limbă a mea fiind maghiara. Așa că, dacă mai sunt unele greșeli, nu sunt eu de vină. Daaaa, ironic nu?? 


Totuși să știți că mă descurc mai bine decât Bianca. Ar fi groaznic dacă ar corecta ea. *glumesc, glumesc*


Hobby-urile mele sunt pictatul, sportul, cititul, datul din gură fără oprire și învățarea limbilor străine. Fun fact: în momentul de față învăț limba chineză și mi se pare chiar super tare. În final, eu sunt co-founderul Reduvational.



Buon giorno dragilor! Eu sunt Bianca și sunt, ei bine, nici eu nu știu ce sunt. Lucrez în domeniul informaticii de 3 luni și doresc să continui, asta dacă ma mai lasă să fabrichez în masă buguri. 


Dacă ați citit articolele, atunci ar trebui să știți că majoritatea articolele sunt scrise de mine, iar la poze, aici este o poveste foarte interesantă. Când fac eu poze, Kinga își face cruci și realizează că trebuie să schimbe cam tot, înafară de poza de fundal. 


Hobby-uri: sport, citit, dezvoltare personală și profesională, sunt într-o relație de love and hate cu programarea si of course, am o pisică care mă domina. Rolul meu în Redu este de co-founder și more. 


Eu sunt persoana din spate, care se asigură că toți se simt apreciați și acceptați și că au posibilitate de dezvoltare. Chiar dacă nu recunosc, mă preocupă mai mult să mă lucrez la echipa și la blog, fără să vorbesc despre rolul meu sau să iau toate meritele.  

Bună, bună! Eu sunt Lavinia și sunt relativ nouă în toată treaba asta cu Reduvational, așa că nu pot să zic foarte multe lucruri despre experiența mea în Redu (din moment ce nu prea există). 

Ce pot să spun e că eu ajut mai mult la partea artistică, adică mă ocup de imaginile de pe blog, insta, etc. Sunt colegă cu Kinga la facultatea care nu merită să fie menționată, iar ea a fost cea care m-a adus în Reduvational. 

După cum am menționat și mai sus, eu mă ocup doar de partea asta puțin mai artistică, deci probabilitatea de a găsi un articol scris de mine în viitor este destuuul de mică din moment ce scrisul nu este cel mai mare atu al meu, dar îmi place foarte mult să citesc (am intrat în zona de hobby-uri, heads-up). 

Un alt hobby de-al meu este muzica, cânt la chitară (aici aș adăuga că nu cânt prea bine, dar hei at least I’m trying ). Îmi place foarte mult și să cânt, mă tem că vecinii mei nu apreciază foarte mult acest “talent” al meu (între noi fie vorba nici colegii mei de apartament, chiar nu îi pot înțelege). 

Cam atât, vă ajung atâtea informații despre mine. Arrivederci! (Nu vorbesc italiană, dar am zis să urmez exemplul lui Bianca).

Dragilor, aceasta este o parte din echipa Reduvational. Mai încolo va urma și o continuare la acest articol, în care o să vă prezentăm cei mai noi membrii. În momentul de față echipa noastră este formată din 6 persoane, iar scopul nostru este unul comun: să schimbăm modul în care tinerii se raportează la educație și dezvoltare personală. 

Sperăm că acest articol să vă ajute să ne cunoașteți mai bine și să vă faceți o idee despre persoanele din spatele cortinelor. 

Să aveți o seară frumoasă și o săptămână cât mai productivă!

- Echipa Reduvational 


Comentarii

Postări populare