Site-uri de unde îți iei informații despre economie

Website-uri de incredere, care ofera informatii si stiri despre starea economiei nationale si internationale
Salut dragii mei! Sper că încă rezistați! Mai este un pic și luăm vacanță! 

Azi a fost o zi foarte incredibil de proastă. Nepotul e la mine la Cluj și nu mă lasă să dorm și nici să fac lucruri care îmi plac și mă liniștesc după lucru. Ce căcat! 


Tot azi vom aborda un subiect mai liniștit. Cele mai bune site-uri de unde să-ți iei informațiile. 


Majoritatea sunt din străinătate deoarece, eu așa îmi exersez engleza ca să nu o uit. De când lucrez, exersez doar partea din înjurături în toate limbile. Pot să spun ca sunt multi-lingua. 


3 pagini de unde poti sa citesti informatii de incredere despre economie

Deci să începem.

 

  1. Trading Economics 

Acesta este siteul de unde îmi iau absolut toate graficele. Este foarte ușor să urmărești ce se întâmplă în țară. În fiecare lună intru și verific cum stă economia.


  1. Forbes

E unul dintre cele mai bune site-uri pentru a fi up to date cu toate știrile. Conflictele din afară și anumite decizii influențează uneori și economia noastra, dar chiar și investițiile pe care le realizăm.


  1. Bloomberg 

Recomand acest site pentru știrile externe. De obicei folosesc 2 site-uri pentru știri. Cu cât mai multe, cu atât mai bine. Așa știu că știrile sunt chiar adevărate. Uneori citesc și mai multe.


Digi24, YahooFinance, JustETF si alte surse de incredere

  1. Digi 24 

Cea mai bună sursă pentru știrile din România. Totuși, pe lângă schimbările de afară, mai trebuie să văd ce se mai întâmplă și pe aici. Deși destul de rar mă uit pe Digi24, uneori citesc de pe wall-street. 


  1. Yahoo Finance 

O opțiune bună pentru investiții. Îmi vine vreo acțiune interesantă în minte sau citesc ceva, intru și îmi iau imediat totul despre o firmă și acțiunile acesteia. De pe Yahoo pot lua și alte informații despre firmă, deci foarte util.


  1. JustEtf 

Opțiunea pentru investițiile mele pasive. Încerc să am un portofoliu cât mai diversificat, iar pentru un începător cu timp limitat ca mine, merge chiar foarte bine instruirea în ETF.


Cam atât pe ziua de azi dragule. Lasă-ne un comentariu și spune-ne și nouă tu de unde îți iei informațiile despre economie. 

Te-am pupat!


- Bianca


Comentarii

Postări populare