ReadU: ”The Secret” de Rhonda Byrne

Ai văzut filmul Secretul și ești curios să aflii mai multe despre ideile prezentate acolo? Atunci este timpul să citești cartea.
Hello, hello dragilor!

Ce faceți, cum sunteți?

Eu momentan sunt puțin răcită, dar încet-încet îmi revin. Acum ceva vreme am citit o glumă extraordinar de rea, legată de Parasinus, și de atunci la fiecare răceală, le zic și prietenilor. Așa că, v-o zic și vouă acum: Deci, ce face Cosinus când e răcit? Vrea să paraSinus. 


Mda, e cu siguranță din categoria bad jokes.

Lăsând glumele la o parte, azi continuăm cu o recenzie.

Titlul cărții este ”The Secret” de Rhonda Byrne. Probabil că mulți dintre voi ați văzut filmul. Ambele sunt celebre pentru mesajul lor. Eu nu am văzut filmul încă, dar mi s-a tot recomandat. Personal, îmi place să citesc cartea prima dată, și după dau o șansă și filmelor.

Este o carte micuță, de nici 200 de pagini. Ai crede că o termini una-două, dar nu. Cartea are multe de spus și de învățat, așa că este nevoie de timp pentru creierul tău să ”digere” informația. Mi-a luat destul de mult timp să citesc cartea, pentru că am obiceiul de a sublinia lucruri și de a le nota la marginea paginilor.

Cartea se numește ”The Secret” pentru că dezvăluie secrete despre viață, care chiar dacă erau cunoscute oarecum, nu au fost puse în cuvinte, până acum.


Te-ai întrebat care sunte cele mai importante idei din cartea Secretul? Descoperă-le acum!

Cartea are 11 capitole, iar fiecare în parte evidențiază o lecție. Ca să înțelegi mai bine despre ce este vorba, am decis să extrag câteva din ele:


  • Majoritatea lucrurilor ce ni se întâmplă sunt bazate pe legea atracției. Cum gândești influențează foarte mult viitorul. Trebuie doar să gândești optimist, pentru a avea o viață fericită. 


  • Pentru a avea succes, apreciază prezentul și creează o imagine clară cu unde vrei să ajungi. 


  • Acceptă-te așa cum ești și apreciază persoanele din jurul tău. 


  • Starea ta de spirit influențează mult starea ta fizică. Așa că, bucură-te de viață și râde des. 


  • Lumea nu este roz, dar nu este nici alb și negru. Privește lucrurile din mai multe puncte de vedere, nu doar într-un mod negativ sau pozitiv.


Ai citit cartea sau te-ai uitat la film? Atunci este timpul să îți aduci aminte de câteva idei.

Probabil acum te întrebi ”Cum să gândesc pozitiv, când am probleme sau trăiesc situații dificile?”. Da, bună întrebare. Dar pune-ți și întrebarea ”Oare dacă mă enervez și văd doar partea negativă a lucrurilor, mă va ajuta cu ceva? Voi rezolva problema mai repede?”. Îți răspund eu cu un mare NU.

În situațiile de genul trebuie să te calmezi și să vezi ce posibilități ai, pentru a rezolva problema într-un mod cât mai optim, ca după să nu te blochezi într-un punct și să  atragi și mai multe probleme.

Din acest motiv am zis la început că ai nevoie de timp să citești cartea. Nu poți să îți schimbi gândirea și comportamentul peste noapte. Ai nevoie de timp și dedicare.

Ceea ce mi-a plăcut la această carte a fost faptul că încurajează atât partea credincioasă a omului, cât și partea care aspiră spre știință. Ambele te încurajează să ai o gândire pozitivă și să devi mai bun.

Așa de final, îți recomand să citești cartea căci mie mi-a schimbat viața.

Până data viitoare, multe gânduri pozitive!
- Vivi

Comentarii

Postări populare