ReadU: ”Arta magică a durutului în cot” de Sarah Knight

Salut dragul meu/draga mea!


Cum mai ești? Sper că totul e în regulă la tine. La mine momentan este foarte bine. Azi, în sfârșit după mult mult timp simt că trăiesc și mă simt mega productivă. Cine ar fi crezut că dacă îmi iau mai multe zile de vacanță, o să mă simt atâta de ready de lucru.


Prea mult despre mine, doar nu-mi ești terapeut așa că, hai să trecem la treabă. Azi îți voi vorbi despre cartea celebrei Sarah Knight, Arta magică a durutului în cot, o carte pe care am vrut s-o citesc inițial după ce i-am descoperit Ted Talk-ul interesant pe YouTube. 


Când zic interesant, vreau să zic că femeie astea vorbește despre lucruri atât de banale cu o așa lejeritate. Vorbește liberă și înjură fără nicio problemă. Asta e o calitatea ce o respect la maxim. Eu sunt ținută sub papuc de Kinga care nu mă prea lasă să înjur.


Cartea are 192 pagini, este ușor de citit și foarte practică. Aceasta vorbește despre cât de important este să-ți petreci timpul limitat pe pâmănt făcând lucrurile care îți plac și care îți dau energie. 


Azi vreau să îți ofer 8 idei din carte care mi s-au părut mai importante și mai interesante. Sper să te ajute cândva și pe tine așa cum m-au ajutat pe mine. Așa că fără a o mai lungi, aici sunt cele 8 idei.


  1. Oamenii te respectă mai mult când nu le accepți mereu ofertele de a ieși cu ei. Ironia sorții e că, dacă refuzi pe cineva cu motivul real, de exemplu vrei să nu lipsești de la sală, atunci ceilalți te simt mai puternic, deoarece nu ai timp de ei mereu.


  1. Viața este mult mai frumoasă când îți aloci energia pe lucrurile care pentru tine sunt importante. Viața este prea scurtă ca să stai și să te chinui cu lucrurile la care nu le dai neapărat o importanță. 


Cereți scuze și fă lucrurile care ție îți aduc energie. Familia mea e mare, așa că de când am refuzat să mai merg la toate nunțile cu familia, am mult mai mult timp pentru mine și parcă oamenii încep să înțeleagă că sunt un adult. 


  1. Fă-ți o listă cu lucruri de care îți pasă și cele de care nu, un fel de fuck budget. Îți va oferi o claritate pentru a decide cum să-ți petreci timpul de acum încolo.


  1. Fii sincer când refuzi pe cineva, dar nu uita de sentimentele persoanei din fața ta. Totuși, nu fi un nesimțit. Încearcă să fi cât mai calm și cât mai clar posibil. 


  1. Când nu poți evita ceva ce urăști, atunci recompensează-te după. 


Provin dintr-o familie de credincioși. Nunta la noi e cu jocuri și bârfit. Prin urmare, urăsc nunțile de sub care nu mă pot sustrage deoarece, nu pot bea sau să dansez, adică să ma distrez. Stăm la povești ca babele. Soluția? Obișnuiesc să mă duc în club după și să mă detașez un pic.


  1. Când vei începe să faci lucrurile importante, vei realiza cât timp ai de fapt. Am zile mega productive, când ajung pe la ora 1 sau 2 și deja am terminat totul pe ziua curentă. Așa că îmi ofer timp și mie pentru a mă relaxa.


  1. Nu te mai tormenta și distruge psihic dacă nu ai de ce să faci asta. Când refuzi pe cineva nu te gândi la cât de rău se simte, sau cât de rău se va simți. Uneori multe lucruri din ce ne imaginăm nu se întâmpla decât în minte și doar consumăm energie pe degeaba.


  1. Nu există un om căruia să nu îi pese de nimic. Dacă totuși găsești o astfel de persoană, ori e psihopat, ori nebun. Fiecare om în funcție de ce e important pentru el oferă atenție. Așa că, oferă energie și atenție lucrurilor care sunt importante pentru tine. 


Acesteau au fost cele 8 sfaturi pe care am reușit să le scot din carte. Sper că te-am ajutat și că ți-am deschis apetitul spre a încerca cartea.


O seară frumoasă și incredibilă în continuare. 

Te-am pupat!

Pa!

-Bianca

Comentarii

Postări populare