Cum să Supraviețuiești de Sărbători cu Familia

De sarbatori stai cu familia si nu stii ce sa faci, ca sa nu ai o cadere nervoasa? Sau doar cauti metode amuzante prin care poti sa scazi nivelul de stres si anxietate in perioada asta? Atunci acest articol este doar pentru tine!

Ho ho ho, dragii Biancăi! Sau cum mai spune Sia “Ho, ho, ho bring a bottle of rom!”.

Așa ne simțim toți în perioada sărbătorilor! Stresați, mereu pe fugă, mereu cu treabă. În perioada asta frumoasă, în loc să te odihnești că ai tras ca un bou tot anul, tu doar te obosești mai rău!


Dacă este cineva care nu s-a simțit în descrierea de mai sus, sunt chiar invidioasă. Pentru restul, îmi doar pare rău de voi! 


Așa este și la mine în familie: ne vin rudele, facem curățenie, facem mult prea multă mâncare, care ne ține până de revelion și doar ne obosim mai rău. 


S-a uitat parcă esența sărbătorilor, mă jur! Să stai în familie și să te bucuri de momentele împreună! Eu sunt genul de persoană care urăște stresul și gălăgia care nu are o baza solida. Eu în familie, mereu sunt cea care rămâne cu călărețul treaz, dar în perioada sărbătorilor își cam dă și el demisia. 


Noroc că sunt la facultate și după sărbători vine sesiunea și asa mă mai scot, că trebuie să învăț! Ajung mai repede în Cluj pentru a mă relaxa.


Daca raspunsul este da, atunci esti in locul potrivit! Am adunat 10 sfaturi prin care poti sa iti reduci nivelul de anxietate si stres! Esti pregatit? Afla mai multe!

Așa că, ne-am gândit ca în perioada asta de stres maxim, numa bine pică un articol despre cum să supraviețuiești de sărbători cu familia.


Ca să fiu scurtă și la subiect, o să vă dau 10 tips and tricks. Să începem!


  1. Găsește-ți timp pentru tine. Nu știu cum să faci, dar încearcă în fiecare zi să scapi 20-30 de min de familie. Fă ce simți tu că ai nevoie: uită-te la un punct pe tavan, scarpină-te, fă un duș, scrolează pe insta, mângâie pisica/câinele. Orice!


  1. Ajută-ți familia, dar nu fii în linia întâi. Ia-o mai moale cu ajutorul. Dacă îți zic să faci ceva pentru a mia oară, spune-le că ai diaree și te vor lasă în pace. *între timp roagă-te ca să nu ai cu adevăratelea diaree*


  1. Dacă rudele încep să te întrebe de facultate, just run. Spune-le că ai uitat să duci gunoiul sau că ți se pare că te-a strigat cineva.


  1. Când la masa de Crăciun, iar se ajunge la discursul despre politică, religie sau cine a mai murit, atunci căuta un copil cu care să te joci. Dacă nu ai, fă rost de unul. Dacă nici așa nu poți, atunci încearcă să duci farfuriile sau orice este pe masă, la spălat.


  1. Cel mai important lucru: nu uita de băutură! Nu știu cum reziști tu, dar eu când am rude în casă, nu pot să rezist, decât cu câteva sticle înainte.

 

  1. Păstrează în cameră un Christmas Survival Kit care să conțină: băutură, pastile pentru digestie, nurofen, ciocolată sau cozonaci după preferințe, o carte bună, căști și mai bune și dopuri de urechi. AAA, și un tricou în caz că îți vine să bufnești în râs când auzi teoriile conspiraționale.


  1. Nu te lua în gură cu ei. Rookie Mistake! Dacă faci asta, îți vei auzi vreo 3h chestii care nu au absolut niciun sens. Cea mai mare lecție pe care am învățat-o în toți anii aceștia e că, oamenii au cu totul alte valori și credințe ca tine. Nu te pune cu ei!


  1. Meditează și roagă-te! Sunt atât de subestimate aceste 2 ritualuri de sărbători! Eu de Crăciun și când merg cu mașina cu prietenii care abia și-au luat carnetul, sunt cea mai credincioasă. 

A da, și în sesiune, normal! La masă, eu stau și mă rog încontinuu: ”Doamne ajută-mă să nu-i omor! Nu are rost să stai în închisoare pentru asemenea oameni!”. Normal că, și meditez când văd că după 40 de min tot despre același subiect se vorbește.


  1. Du-te la baie des. Scapi de 10 min de cicăleală și mai ai și tu timp de respiro. În plus, nici nu-ți simt lipsa!


  1. Când te întreabă rudele: “Bianca, când te măriți??” Zâmbește și spune-le că îți place mai mult sexul fără complicații. Ei la vârsta ta aveau copii, pentru că era considerat păcat să o faci înainte de căsătorie. Sau dacă vrei să le dai o maximă mai frumoasă, spune-le că încă nu s-a născut persoana potrivită pentru tine.


Am încercat să țin o notă mai amuzantă, dar tot ce am scris e adevărat. Iubesc Crăciunul, dar nu și exagerarea de a o petrece cu toată familia și de a ne complica cu atât de multe lucruri. Astea deja sunt problemele părinților, care încă nu și-au dezvoltat o stimă de sine și încă le pasă de tot ce zic ceilalți. 


Poate că ar trebui să scrii și o listă cu 10 lucruri pentru care îți iubești familia! Nimeni nu e perfect! Familia ta până la urmă e doar a ta. Asta înseamnă că, dacă tu nu îi suporți, cine altcineva o mai face?


Iti dorim sa ai un Craciun fericit si linistit in familie!

Cam atât pentru azi! Sărbători cât mai frumoase și liniștite să aveți! V-am pupat!

- Bianca


Descoperă și.....

Unde este fericirea de sărbători?


Comentarii

Postări populare