Socializarea Post-Pandemie

Ai dificultăți în ceea ce privește socializarea, de când cu pandemia? Nu îți face griji. Suntem aici ca să te ajutăm!
Hello-hello dragilor!

Ce faceți, cum sunteți? Sper că toată lumea e bine, atât fizic, cât și mental. Să nu uităm că sănătatea mentală este la fel de importantă ca cea fizică, dar uneori uităm de asta sau doar o neglijăm.

Totuși pandemia nu ne-a ajutat prea mult cu ea. Lockdown-ul ne-a cam îndepărtat unii de alții. După au venit restricțiile, și multe altele, ce ne-au îngreunat zilele, într-un fel sau altul, și ne-au afectat viața tuturor.

Pentru mine, cred, toamna din 2020 a fost cam cea mai grea perioadă. Am pierdut legătura cu două prietene foarte bune, relația cu ele devenind foarte one sided. După, părinții și bunicii au fost bolnavi, pentru că au luat virusul, și chiar s-au simțit rău și după toate astea, ne-am și despărțit cu prietenul meu.

 

Deci da, s-au adunat lucrurile. Chestia era că, am avut impresia că vina era doar a mea, pentru faptul că acele persoane importante din viața mea, m-au părăsit.

Dar mi-am propus să devin mult mai deschisă, să nu judec și să încerc să mă împrietenesc cu lumea mai ușor. Aa da, și să nu mai fiu atât de shy. Normal, toate astea în mintea mea păreau ușoare.


Îți este dificil să socializezi față în față, de când cu pandemia și dezvoltarea rețelelor de socializare? Află ce poți să faci!

Deci, hai să vedem, cum putem să socializăm după pandemie. 

  • Ieși cu prietenii. Ieși în lume
    E important să mai ieși din casă, să schimbi aerul. Avem nevoie să ținem legătura cu prietenii și să ne vedem cu ei și în realitate, nu doar online. Suntem oameni, avem nevoie de asta. Avem nevoie de contactul fizic, de îmbrățișări, de atingeri și de capacitatea de a le observa mișcările celor din jur.


  • Fi deschis
    Când te invită lumea la un eveniment, nu căuta scuze. Pur și simplu du-te. Vorbește cu oamenii și simte-te bine.  După mult timp de stat în casă, trebuie cumva să-ți încarci și sufletul.


  • Nu te gândi ”Doamne, oare voi lua virusul dacă mă duc?”
    O greșeală mare este să stai tot timpul cu gândul la virus. Nu mă înțelege greșit. E important să menții distanța și măsurile impuse. Dar nu e bine să stai cu frică, pentru că stresul îți slăbește imunitatea și ai tendința să iei virusul mai ușor. Plus că te afectează atât fizic, cât și psihic, pentru că te panichezi. 


Plus, am vorbit într-un alt articol, despre legea atracției. Dacă nu îți aduci aminte, legea respectivă spune că atragi ceea ce ești și gândești. Adică, dacă tot la virus îți stă gândul, atunci într-un final chiar te vei îmbolnăvi. 


  • Fă primul pas 

Dacă ai chef să vezi pe cineva, invită acea persoană. Fă primul pas. Nu aștepta să fi invitat. Implică-te și tu în relație. 


Descoperă cum poți să construiești relații mai puternice.


  • Găsește diverse teme de discuție
    Vorbește despre orice altceva decât școala/facultatea, virusul și vaccinul.. Sunt multe de discutat, și oamenii au devenit mai deschiși după toată perioada asta în care au petrecut mult timp singuri.


Așa că, identifică teme de discuție care să vă placă amândurora și care să vă ajute să vă cunoașteți mai bine. 


  • Exersează în fața oglinzii 

Nu ești sigur pe tine, și vrei să faci ceva încât să te descurci mai bine? Pune-te și dezvoltă-te. Exersează în fața oglinzii sau cu un prieten apropiat. Vezi ce mai trebuie să schimbi. Observă ticurile pe care le ai. 


Dar cel mai important, nu te stresa atât de mult. Du-te și comunică. Doar așa vei putea să îți dezvolți abilitățile și să creezi relații. 


  • Respectă spațiul personal

Cu pandemia, oamenii au ajuns să aprecieze mai bine timpul petrecut singur. Au început să aloce mai mult timp pentru recreere și au realizat că nu trebuie să accepte pe orișicine în viața lor. 


Așa că, nu invada spațiul personal al nimănui. Nu fii o lipitoare. Ai răbdare și respectă persoana cu care comunici.


  • Pune accent pe persoana cu care ești

Nimic nu este mai neplăcut, decât să stai și să vorbești cu o persoană care se crede buricul Pământului. Când stai de vorbă cu cineva, asigură-te că îl asculți și că nu încerci să faci totul să fie despre tine. 


Pur și simplu fii tu însuți și nu încerca să îi faci pe ceilalți să te observe. Dacă depui prea mult efort, oricum nu o să iasă bine.  


Concluzia mea ar fi: do not overthink. Lucrurile sunt mult mai simple, decât credem noi. Atâta timp cât simți că ceva, cineva îți face bine sufletului tău, caută acea persoană, fă ceea ce simți și profită din plin de timp.

Până data viitoare, multe îmbrățișări.
- Vivi

Comentarii

Postări populare