Anotimpurile Financiare

Anotimpurile financiare

Bună dragule! Sper că ești bine sănătos și apt de încă o zi plină cu informație! 

Azi vom discuta despre anotimpuri. Înainte să-mi zici să mă duc la somn, că am băut prea mult, dă-mi voie să îți explic la ce mă refer. Azi nu vorbim despre anotimpuri în general, nu suntem la ora de geografie și crede-mă, nu sunt persoana potrivită să îți explic geografie. Astăzi vorbim despre anotimpurile financiare. 


Te-am pierdut de tot??


La fel ca România care are 4 anotimpuri (so far) și economia are 4 anotimpuri: vara (vârf), toamna(contracție), iarna (recesiune) și primăvara (expansiune). Încă mă crezi nebună??

 

Nu e nimic. Și eu am crezut că este un bullshit foarte mare până ce am studiat un pic despre. 


Totul în lumea asta merge în cicluri, până și un business are ciclurile lui. Normal că și economia trebuie s-o aibă pe a ei.


Dacă cumva, tot nu mă crezi, te rog informează-te pe cont propriu și spune-ne la ce concluzie ai ajuns. Putem învăța de la absolut oricine, deci te rog să ne scrii și să nu crezi vreodată că te vom judeca sau ceva de genul.


Bun, trecând peste. Hai să-i dăm bătaie.


Vara financiara

Tu cum crezi că ar trebui să ne comportăm cu anotimpurile financiare??


Simplu! 

Vara, pentru că economia este în boom și totul merge bine și frumos, ar trebui să aduni bani, să te dezvolți cât mai mult în domeniul tău.


Toamna înseamnă relaxing time, vacanță time, hobby-uri time. Absolut orice, ce te face să te liniștești atât fizic, cât și psihic.


Toamna economica - contractie

Iarna este pentru a cumpăra și a investi, pentru a-ți mări averea. Toată lumea e speriată și începe să vândă din apartamente, acțiuni, pentru a face cash ca să se poată întreține.


Primăvara este pentru recuperarea practic din iarnă. Începi să câștigi mai bine, economia începe să-și revină. Acum este momentul să începi să aduni bani, dar și să investești masiv în tine.


Iarna - criza economica adica recesiunea

Super, acum că știi ce să faci în fiecare ciclu, hai să aflăm cum le poți recunoaște.


Vara => cresc salariile, dobânda la credite este mică, producția merge nestingherită, rata de angajare este mare.


Toamna => scad vânzările de apartamente, începe să crească rata șomajului, producția începe să fie șubredă, iar prețurile cresc.


Expansiunea financiara - Primavara

Iarna => firmele dau pe capete afară, crește dublu rata șomajului, nu se mai dau ușor credite.


Primăvara => lumea începe să pună bani în circulație, crește producția.


Sunt lucruri ușoare, dar lumea nu învață despre ele nicăieri. Și tu probabil azi ai dat ori din greșeală peste noi, ori că ai vrut și ai fost curios. 


Nivelul de educație financiară din România scârțâie atâta de rău, încât se aude de pe lună. Așa că, nu fii ca restul. Învață, învață, învață. Dacă nu, deleghează la persoanele potrivite. Adică, nu mergi la medic cu mașina și nici la mecanic când te doare burta, nu?? De ce ai face într-un alt mod cu banii tăi??


Deci dragule, draga mea, cam asta este cu anotimpurile. Deloc complicate, doar că trebuie să le înțelegi bine. Rugămintea mea este să încerci să cauți cât mai multe informații, chiar dacă este mai greu de găsit. Sau, chiar poți să ne pui nouă întrebările tale. Suntem aici să ajutăm.


În rest, să ai o seară cât mai frumoasă și te-am pupat!


- Bianca

Descoperă și.....

Comentarii

Postări populare