Top 5 Cărți de Educație Financiară pe care să le Citești în 2022

Descopera care sunt top 5 carti de educatie financiara

Salut dragule! Încă trăiești?? Ești bine, sănătos??? Dacă da, atunci mă bucur pentru tine. 

Azi îți voi da top 5 cărți de educație financiară. 5 cărți pe care recomand cu tot dragul să le citești pentru a învață să îți gestionezi banii. Banii sunt un ajutor pentru independență financiară și pentru a ajuta și influența cât mai multe persoane.


Fără a mai da din gură despre importanța educației financiare, tobele vă rog. Cele 5 cărți de educație financiară:


Doua carti recomandate pentru dezvoltare personala

  1. Cel mai bogat om din babilon de George Samuel Clason

Încă este o carte ultra mega bună. Te învață atât de multe în atât de puține pagini, despre care sunt principiile educației financiare. Este și foarte ușor de citit, pentru că lecțiile sunt prezentate cu ajutorul unor fabule, deci poți să îl citești și la copii pentru a îi învață de mici câteva lucruri esențiale. 


Apropo, nu uita că avem și un summary pe care îl poți accesa aici.


  1. Secretele minții de milionar de T. Harv Eker Aceasta este cartea care ar trebui citită de toți care își doresc independență financiară. Nu numai că autorul are un umor superb, dar povestește despre care este mentalitatea pe care trebuie să o ai pentru a avea succes și a ajunge la prosperitate. Un lucru super fain este că îți dă și exerciții practice care au efecte vizibile după o perioadă. Nu pot să spun mai multe despre carte, pentru că vreau s-o citești neapărat. 

Dacă nu te-am făcut cu articolul să o citești, ar trebui să-mi dau demisia. (Citește articolul aici)

Carti scrise despre mentalitatea omaneilor bogati

  1. Tată bogat, tată sărac de Robert Kiyosaki Prima carte pe care am citit-o, care nu era fantezie și care m-a făcut să mă îndrăgostesc pe deplin de subiectul banilor. Se axează mult pe diferența dintre active și pasive, dar și pe diferența de mentalitatea dintre tatăl bogat și cel sărac.. În curând o să avem și o recenzie la această carte, dar până atunci, îți recomand să mergi și să o descoperi la Cărturești sau la alte librării.


  1. The Millionaire Next Door de Thomas J. Stanley O să fii surprins de statisticile din cartea asta. Cea mai mare realizare a mea a fost să observ diferența uriașă dintre stereotipul omului bogat și cel care e cu adevărat bogat și liber financiar. Cartea aceasta îți deschide ochii despre lume și te face să realizezi, că diferența majoră între cei bogați și cei săraci sunt obiceiurile. Din păcate cartea aceasta se găsește mai greu în română, așa că am pregătit o recenzie pentru tine în care evidențiem lecțiile principale.

O carte reunimita despre independenta financiara

  1. Conducta de bani de Burke Hudges O carte pe care personal nu am apucat să o citesc, dar urmează. Este vorba despre cum oamenii își dau timpul pe bani pentru că devin angajați și în loc să pună banii să lucreze pentru ei, îi cheltuiesc. Citind descrierea ei, cu siguranță este o carte super faină. Dar ca să îți faci și tu o idee, îți las un link către un video sau către cartea în sine.


Poftim dragule. 5 cărți mega mega bune care te vor învăța să lucrezi cu banii și nu pentru ei. Gata cu plângerile și cu victimizarea. Gata cu mersul la manageri pentru a cere mai mult, chiar dacă nu aduci un plus valoare.


Cam atât pe azi, scurt și la subiect! Sincer, nu știu de ce am prins eu seria de top cărți că niciodată nu știu ce să scriu și de obicei spun numai chestii pe lângă. O zi faină și te-am pupat!    


- Bianca


Comentarii

Postări populare