Cum poți să aduci valoare în societate?

Salut dragilor! Azi a fost o zi incredibilă pentru că a nins în Cluj. Nu se va depune, dar a nins. UHUUU!

Subiectul abordat azi e interesant și mai chill. Așa ca și vremea! Dacă ai ajuns la un punct în care simți nevoia să dai informația acumulată în anii tăi de dezvoltare, mai departe, atunci ai ajuns exact unde trebuie. Azi vom vorbi despre cum poți să aduci valoare în societate.



Prima oară, hai să vorbim despre ”De ce ar trebui să aduci valoare în societate??”.

Din momentul în care te naști, începi să înveți anumite aspecte ale vieții, de pildă să mergi, să vorbești. Persoanele din jurul nostru, la început părinții, iar după profesorii, mentorii, pritenii etc. au dat din timpul lor pentru a te duce la un nivel mai bun. Acum e rândul tău să aduci pe cineva la un nivel mai bun.


Cum poți să aduci pe cineva la nivelul următor?

Poți să începi prin a educa pe cineva care a trecut pe unde ai trecut și tu. Poți să începi un blog, youtube, social media. Crede-mă, încă este loc și pentru tine. Dacă vreodată crezi că sunt prea mulți care postează, gândește-te că eu am aflat de dezvoltarea personală de la un cont de Instagram care se afla la început.



Tu doar ajută cu ce poți. Începe așa și mai încolo îți poți face și un brand personal. Va fi mult mai ușor pentru recrutori să te găsească. Eu niciodată nu am putut sta în fața camerei și nu am știut să mă vând. Mi se pare destul de penibil să fac asta. Asta e doar convingerea mea limitativă, de care va trebui să scap la un moment dat.


Mai sunt și alte metode: să ajuți un bătrânel cu cumpărăturile, să le ducă până acasă, să oferi o sticlă cu apă cuiva, când e cald, sau să iei de pe jos o hârtie aruncată și să o duci la gunoi.


Personal, iubesc să fac lucruri care să îi ajute pe ceilalți. Încerc să donez lunar și să ajut pe oricine. Cel mai mult iubesc zâmbetul lor, când în sfârșit scapă de grijă sau le sare cineva în ajutor. 


Să dai mai departe este minunat și absolut normal. Înseamnă că ai ajuns la un anumit nivel cu învățarea ta. Chiar dacă tu te crezi la început și crezi că nu prea ai ce să oferi. Nu are rost să ai aceste gânduri, că niciodată nu știi pe cine ajungi să influențezi. Poate ajungi la un adolescent care are probleme existențiale sau cine mai știe la cine. Niciodată să nu spui niciodată. 


Cam atât pentru azi. O zi minunată și incredibilă! V-am pupat!

- Bianca


Descoperă și....

Build a Habit: Implementează obiceiuri noi

Comentarii

Postări populare