Investește în Tine!

Află cum poți să ai cel mai mare profit pe investiții
Salut dragule! 

Cum ești?? Pregătit pentru încă un articol despre investiții?? Pregătit să afli despre cea mai bună investiție pe care o poți face,  cel mai sigur și cu cel mai mare randament??? 


Investiția în tine este cea mai bună, sigură, de lungă durată și cu un randament pe undeva la 300%. Practic, e ca un ultra-all inclusive. Par bazaconii?? Așa am spus și eu la început. Sunt o persoană care nu crede nimic până ce nu încearcă sau gustă lecția pe propria sa piele. 


Astfel, am ajuns să îmi dedic 1 an din viață pentru dezvoltarea personală, dar și pentru cea profesională, în programare. Așa că, am luat un abonament pe Upriserz și unul pe Codecademy și mi-am propus în fiecare zi să fac câte un curs la fiecare.


Rezultatul?? După 4 luni am obținut primul meu job ca și web developer. Practic, în 4 luni prin faptul că m-am angajat mi-am dublat veniturile, iar ulterior după 10 luni mi-am triplat veniturile. 


Având în vedere rezultatele pe care le-am avut, îți recomand cu căldură să începi să te dezvolți prin orice mod poți tu. Începe cu o carte, cu un curs pe Youtube, articole, orice. Doar începe. În câteva luni, vei depăși multe persoane, mai ales din România. 


De ce este recomandat să investești în dezvoltarea ta personală?

Ca să îți fac o idee, o statistică din 2021 spune că un român citește în medie 5 min pe zi, o carte pe an. Un alt studiu spune că în medie un român cheltuiește 5 lei pe lună pe cărți, iar peste o treime din români nu au citit vreodată o carte. Aș putea continua, dar cred că ai prins ideea. 


Citind 15 minute pe zi, întreci jumătate din populație. Un lucru atât de banal și totuși de atâta importantă. Vei putea să fii mai bine plătit și mai căutat decât oamenii care aleg să nu se mai educe deloc. Atât de ușor și de simplu. Această practică îți va deschide orizonturi pe care altfel nici nu ți le-ai imagina.


În plus, educația te ajută să îți dezvolți un filtru. Acest filtru te ajută în lupta contra depresiei, a nemotivării, a știrilor false și al social media-ului. Astfel, vei ajunge să fii mai optimist, mai încrezător, mai energic, mai motivat, și mai plăcut, căci nimănui nu-i plac persoanele care se plâng mult. În plus, îți vei deschide noi orizonturi doar printr-o banalitate, prin 15 minute pe zi din viața ta. Se merita?? Eu zic că da. 


Comunicarea și networking-ul de care ne tot lovim zilnic îți vor fi îmbunătățite. Vei atrage în viața ta persoane mai bune ca tine care te vor ajuta să te ridici la un alt nivel. Oamenii de succes nu vorbesc lucruri de tabuu sau nesemnificative, ci vorbesc despre investiții, cursuri, persoane, mindset. Vei afla informații noi la care astfel nu prea ai acces.


Care sunt beneficiile dezvoltării personale?

O dată cu venitul, îți va crește și nivelul de influență. Vei putea dona mai mult și ajuta mai multe persoane educându-le. Ce poate fi mai frumos decât să dai înapoi în lume ce ai primit la rândul tău. Cine știe pe ce tânăr influențezi și îl aduci pe căile sigure.


Acum, e rândul tău. Te provoc să îți iei agenda și să îți aloci pentru următoarele 66 de zile 15 minute în care citești o carte, faci un curs sau te documentezi pe un subiect pe plan profesional sau pe cel al dezvoltării tale personale. Atât de simplu! 


Cam atat pentru azi! O zi frumoasa! Pa! 

-Bia

Învață să investești și în Imobiliare, Obligațiuni, ETF-uri, AcțiuniNFT-uri și Crypto.


Comentarii

Postări populare